رمز موفقیت / یک گاو بنفش

 

درباره ی کتاب

کتاب گاو بنفش را مجله‌ی وال‌استریت تحسین‌ کرده و بهترین کتاب کسب‌و‌کار هفته‌ برگزیده است. ست گادین این کتاب را در ۱۵۰ صفحه به زبان انگلیسی نوشته و اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ منتشر کرده است؛ اما پس از آن، در سال ۲۰۰۹ نسخه‌ی بازنگری و ویرایش‌شده‌‌اش را به بازار عرضه کرد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مطالب دیگر

توصیه های ارزشمند برایان تریسی

جملات طلایی کتاب اثر مرکب

شهرت به روش جان کندی تول

کتاب اسرار ذهن ثروتمند

مرگ ساز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معرفی کتاب

امروزه راه اندازی مشاغل جدید چالش های بسیاری دارد. از آنجا که در هر بخشی می خواهید تجارت خود را شروع کنید ، افراد قبلاً آن را امتحان کرده اند و ممکن است یک نام و مقام داشته باشند. بسیاری از آنها رقیب نمی خواهند. بنابراین اگر به چیزی غیرعادی رسیدید ، پس آنها باید درباره موقعیت خود دوباره فکر کنند. البته این درست نیست که چون برخی از افراد در حال کار هستند ، باید دست یکدیگر را بگیرند و قدمی بردارند. قطعاً یک راه حل وجود دارد.

نظریه گاو بنفش به شما می آموزد که متفاوت عمل کنید. تفاوت در این است که شما در ذهن مشتری می مانید و او را ترغیب می کنید تا محصول شما را از بین گزینه های مختلف انتخاب کند. در واقع ، شما باید خلاق باشید و چیزی به مخاطبان خود بدهید که دیگران حتی فکرش را هم نکرده اند! اگر تمام محصولات و خدمات موجود در بازار مشابه یکدیگر باشد ، مشتری به سراغ ارائه دهندگان باتجربه و شناخته شده می رود و حتی زحمت بررسی محصول شما را نخواهد داشت. روش های قدیمی بازاریابی دیگر اهمیتی ندارند. تنها راه برای ذخیره محصول در این بازار شلوغ ، شروع تبلیغات با خلاقیت است.

در گاو بنفش: با قابل توجه بودن ، تجارت خود را متحول کنید ، ست گودین ، ​​رهبر بازاریابی ، از همه کسانی که در ایجاد ، طراحی یا فروش شرکت دارند ، استفاده از روش های جدید برای تبلیغ محصولات خود را می طلبد. با انطباق روش های جایگزین با تجارت خود ، شما و شرکتتان نجات می یابید و یک روز دیگر برای نوآوری دارید. شما باید منحصر به فرد باشید ، باید یک گاو بنفش باشید. وی همچنین معتقد است که با توجه به اهمیت و روش های تمایز تجاری ، تبلیغات برای موفقیت در یک تجارت کافی نیست. اما شما باید با بقیه رقبا تفاوت جدی داشته باشید. با خواندن این کتاب ، از شر همه تبلیغات چند میلیون دلاری خلاص خواهید شد.

 

 

گاو بنفش چیست و چگونه فروشگاه اینترنتی شما را از خاک بلند می کند؟

 

 

سخن اصلی

تمرکز اصلی کتاب گاو بنفش متفاوت بودن است. ست گودین می گوید انتخاب شما این است که متفاوت باشید و در کانون توجه باشید یا اصلا مورد توجه واقع نشوید. او سالها در بازاریابی کار کرده و در این کتاب سعی دارد مخاطب را برانگیزد تا در هر چیزی که ایجاد می کند یا هر کاری که انجام می دهد یک گاو بنفش قرار دهد تا یک موضوع واقعا جالب ایجاد کند. شاید اگر به صورت آنلاین به خود گودین نگاه کنید ، او نمونه بارز اعتقاد خود است. حتماً او را در عینک های زرد متفاوت و منحصر به فردش در فیلم ها و عکس ها دیده اید.

 

بیشتر بخوانید

دانلود کتاب صوتی

به اشتراک بگذارید

نویسنده مطلب محمدامین انصاری